Susan Boonman

Consultant

+31(0)30 7670350

Over Susan
Boonman

Met mijn open en nieuwsgierige blik ontdek ik graag nieuwe mogelijkheden en help ik organisaties vooruit. Vooruitgang vraagt soms echter om oude gewoonten af te leren en nieuwe dingen aan te leren. Met mijn enthousiasme steek ik anderen aan en zorg ik ervoor dat groepen in beweging komen.

Aan het begin van projecten stel ik kritische vragen om het vraagstuk te kunnen doorgronden en om mensen aan het denken te zetten. Verder vind ik het belangrijk om in samenspraak heldere doelen op te stellen en werk ik graag toe naar concrete resultaten. Ik streef er altijd naar om resultaten op een creatieve manier te presenteren, zodat deze tot de verbeelding spreken en anderen zich hierdoor geïnspireerd voelen.


Must-listen-podcasts: tips van Mobilee voor inspiratie digitale transformatie

Must-listen-podcasts: 4 podcast-tips om dit najaar te luisteren!

Door Joa Smits & Melanie de Rijk & Susan Boonman & Tina Rundervoort | 2 november 2023
Must-listen-podcasts: tips van Mobilee voor inspiratie digitale transformatie

Must-listen-podcasts: 4 tips om deze zomer te luisteren!

Door Joa Smits & Melanie de Rijk & Susan Boonman & Tina Rundervoort | 6 juli 2023

Deel 2: Omgaan met weerstand in de organisatie tijdens verandertrajecten

Door Carin Zuidema & Bram Slaats & Richard Groen & Susan Boonman | 3 februari 2023
Omgang-met-weerstand

Deel 1: Omgaan met weerstand in de organisatie tijdens verandertrajecten

Door Bram Slaats & Susan Boonman | 1 november 2022
Voorspelling en trends IT en digitale transformatie 2022

Het kan wél: 3 trends voor 2022 om digital debt te voorkomen

Door Anne Wever & Rianne Bosman & Susan Boonman | 6 januari 2022
De werkendebij nieuw kantoor Mobilee

Mobilee office anders benut door hybride werken

Door Susan Boonman & Yorick Kuijper | 22 juni 2021
Operational Excellence nieuwe stijl: van efficiënte productie naar tevreden klanten

Operational Excellence nieuwe stijl: van efficiënte productie naar tevreden klanten

Door Leander Bloemers & Susan Boonman & Thijs van Tol & Wilco Ouwens | 8 april 2021
Customer journey zorg clientreis klantreis

Cliëntreis in de zorg

Door Anne Wever & Jaap van der Ende & Susan Boonman | 15 maart 2021
Clientreis klantreis zorg

De cliënt centraal: klantreis in de zorg

Door Susan Boonman | 23 juli 2020
Agile Portfoliomanagement

5 Tips om Agile werken en Portfoliomanagement te combineren

Door Susan Boonman | 10 december 2019

6 succesfactoren voor soepel(er) portfolio management

Door Susan Boonman | 10 juli 2019

Deze 6 obstakels staan High Performing Teams in de weg

Door Susan Boonman | 30 augustus 2017