Digitale transformatie in de telecomsector

De opkomst van 5G, IoT en cloudtechnologieën: de telecomsector staat centraal in de verbonden wereld. Dit biedt volop kansen voor nieuwe diensten en businessmodellen. Tegelijkertijd staan telecombedrijven onder druk door toenemende concurrentie, hoge klantverwachtingen en de noodzaak tot efficiënte operatie. Deze druk vraagt om een flexibele, schaalbare én klantgerichte digitale strategie.

Versnellen naar duurzame én slimme processen

Digitalisering biedt telecombedrijven volop mogelijkheden om hun positie te versterken:

  • Lagere operationele kosten via automatisering en procesoptimalisatie
  • Betere klantervaring door gepersonaliseerde diensten, proactieve klantenservice en snelle probleemoplossing
  • Verbeterde operationele efficiëntie door procesoptimalisatie, van netwerkbeheer tot klantenservice.
  • Data-gedreven besluitvorming om klantgedrag beter te begrijpen en gerichte marketingcampagnes ontwikkelen.
  • Toekomstbestendige architectuur met modulaire, cloud-based oplossingen

Meer weten over onze expertise in de telecomsector? Klik op het klikbare transformatiewiel of neem vrijblijvend contact met ons op.


Neem vrijblijvend contact op
  • Operationele excellentie
  • Wendbaar realiseren
  • Data als strategische grondstof
  • Slagvaardig informatie management
  • Perfecte klantbeleving
Klikbare expertises
Martin van der Lugt - UWV
Martin van der Lugt
Directeur Informatievoorziening
UWV
“Ik ben echt heel blij met Mobilee. Dankzij hen kunnen wij nu veel betere dienstverlening leveren.”
  • Slagvaardige IV/IM organisatie
Jose Claus PNO Media
José Claus
Voorzitter Uitvoerend Bestuur
PNO Media
“We hebben in een korte tijd veel geleerd en de manier van werken aangepast.”
  • Wendbaar realiseren
Judith van Paridon - DPG Media
Judith van Paridon
Business Owner Abonnementen
DPG Media
“Het helpt enorm dat de consultants van Mobilee denken vanuit de keten en zorgen voor verbinding.”
  • Perfecte klantbeleving
  • Operationele excellentie

Innoveren met snelheid, schaal en klantgerichtheid

Met een doordachte strategie, wendbare processen en datagedreven besluitvorming helpen wij jou om voorop te blijven lopen in een razendsnel speelveld.

1. Een heldere visie te ontwikkelen

We helpen u een strategie te formuleren die aansluit bij uw bedrijfsdoelen en de kansen van digitale transformatie benut.

2. Obstakels weg te nemen

We identificeren de belangrijkste uitdagingen en bieden oplossingen om deze effectief aan te pakken.

3. Datagedreven werken en governance

Wij helpen bij het ontsluiten en benutten van data uit klant-, netwerk- en bedrijfsprocessen voor betere besluitvorming en gepersonaliseerde diensten.

4. Grip op digitale programma’s

Onze project- en programmamanagers brengen structuur en voortgang in complexe trajecten, met aandacht voor samenwerking tussen IT, business en operations.

5. Verandermanagement en adoptie

Wij zorgen dat mensen binnen de organisatie mee kunnen in verandering – van werkvloer tot management.

Met Mobilee haal je een partner in huis die denkt in waarde creatie – voor jouw organisatie én jouw klanten.

Meer weten? Download het ebook!

Het kan wél: digitale transformatie’


CIBG - ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Perfecte klantbeleving

Een verbeterde klantbeleving binnen de overheid

Resultaat:
  • + Verhoging van de klanttevredenheid
  • + Optimalisatie klantprocessen door hogere datakwaliteit
Judith en Berry in stakeholdermanagement overleg voor een succesvol project
Nieuws

Waarom stakeholdermanagement essentieel is voor succesvolle projecten

Door Fred van Gelder
Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden (HDSR)
Perfecte klantbeleving

Digitale transformatie bij het Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden: een integrale aanpak

Resultaat:
  • + Benutten van de beschikbare data
  • + Van visie naar duurzame integrale aanpak digitale transformatie

Mobilee management & advies is al jaren een toonaangevende speler en in 2024 nog verkozen tot nummer 1 consultancy door MT Sprout. Wij combineren inhoudelijke kennis van digitale transformatie met ervaring in klantgerichte dienstverlening, data-gedreven werken en verandermanagement. Onze aanpak is gebaseerd op diepgaande analyses, praktische implementatie en een focus op resultaat. Wij combineren inhoudelijke kennis van digitale transformatie met ervaring in klantgerichte dienstverlening, data-gedreven werken en verandermanagement.

Onze 
expertise

Mobilee richt zich met haar dienstverlening op onderstaande vijf expertisegebieden.


Perfecte klantbeleving

Speel continue in op klantbeleving met excellente dienstverlening.

Operationele excellentie

Lever je klanten steeds de beste producten en dienstverlening.

Slagvaardig informatie management

Zet informatie en IT in om de
bedrijfsstrategie te ondersteunen.

Wendbaar realiseren

Blijf met proactieve teams relevant
in een dynamische omgeving.

Data als strategische grondstof

Haal waarde en inzicht uit de
mogelijkheden van je data.