Data
waardevol
maken

‘Hoe kan ik maximale waarde halen uit data? Hoe zorg ik ervoor dat we beschikbare databronnen optimaal benutten en de inzichten hieruit gebruiken om onszelf continu te verbeteren?’

Creëer een slimme en datagedreven organisatie met een analytische bedrijfscultuur. Mobilee heeft jarenlange ervaring om organisaties te helpen om meer datagedreven te werken.

Meer weten? Neem vrijblijvend contact op.

  • Operationele excellentie
  • Wendbaar organiseren
  • Data als strategische grondstof
  • Slagvaardige IV/IM-organisatie
  • Perfecte klantbeleving
Visie & Leiderschap
Klikbare expertises

Thema’s datagedreven werken

Wij helpen organisaties om met behulp van data en analyses terug te kijken, real time te monitoren en te voorspellen. Zo ontstaan inzichten die ervoor zorgen dat beslissingen worden genomen op basis van data in plaats van alleen gevoel.

Ervaren professionals van Mobilee kijken met een frisse blik naar de situatie van jouw organisatie zodat snel duidelijk wordt waar verbeteringen mogelijk zijn. Actuele thema’s waar onze expertise kan bijdragen zijn;

  • Het opstellen van een datastrategie
  • Het inrichten van data governance en datamanagement
  • Data analyse & reporting en adviseren en/of inrichten van verschillende tooling
  • Proces mining & datavisualisatie

Onze consultants helpen organisaties kansen te grijpen door te excelleren in analyse- en realisatievraagstukken. Rollen die wij regelmatig invullen zijn o.a. die van Data consultant, BI-Consultant, Data Analist, Business Analist en Informatie Analist. Lees meer over ‘onze rol’ binnen organisaties.


Projecten & verdieping

Wendbaar organiseren

Complexe overheidsorganisaties toekomstbestendig maken met datagedreven werken

Overheden en uitvoeringsinstanties maken steeds meer de transitie naar datagedreven werken. Dit gaat echter niet altijd even moeiteloos…. (lees meer)

Nieuws

Datagedreven werken: omzeil de 4 belangrijkste belemmeringen

Door Elise Blanken& Hanneke van der Boog& Rianne Bosman& Tycho van de Meent | 11 november 2021
Nieuws

Datagedreven klantreis

Door Thijs van Tol | 20 mei 2021

Andere onderwerpen

Wendbaar organiseren

Slimmer samenwerken en succesvol veranderen.

Slagvaardige IV/IM-organisatie

Zet informatie en IT in om doelstellingen en strategie te ondersteunen.

Operationele excellentie

Prestaties verbeteren op  het gebied van klantervaring, reduceren van kosten of het verhogen van productiviteit.

Perfecte klantbeleving

Continue inspelen op klantbeleving met excellente dienstverlening.

Onze laatste artikelen ontvangen?

Meld je aan