Data
waardevol
maken

‘Hoe kan ik maximale waarde halen uit data? Hoe zorg ik ervoor dat we beschikbare databronnen optimaal benutten en de inzichten hieruit gebruiken om onszelf continu te verbeteren?’

Creëer een slimme en datagedreven organisatie met een analytische bedrijfscultuur. Mobilee heeft jarenlange ervaring om organisaties te helpen om meer datagedreven te werken.

Meer weten? Neem vrijblijvend contact op.

  • Operationele excellentie
  • Wendbaar organiseren
  • Data als strategische grondstof
  • Slagvaardige IV/IM-organisatie
  • Perfecte klantervaring

Actuele thema’s

Wij helpen organisaties om met behulp van data en analyses terug te kijken, real time te monitoren en te voorspellen. Zo ontstaan inzichten die ervoor zorgen dat beslissingen worden genomen op basis van data in plaats van alleen gevoel.

Ervaren professionals van Mobilee kijken met een frisse blik naar de situatie van jouw organisatie zodat snel duidelijk wordt waar verbeteringen mogelijk zijn. Actuele thema’s waar onze expertise kan bijdragen zijn;

  • Het opstellen van een datastrategie
  • Het inrichten van data governance en datamanagement
  • Data analyse & reporting en adviseren en/of inrichten van verschillende tooling
  • Proces mining & datavisualisatie

Onze consultants helpen organisaties kansen te grijpen door te excelleren in analyse- en realisatievraagstukken. Rollen die wij regelmatig invullen zijn o.a. die van Data consultant, BI-Consultant, Data Analist, Business Analist en Informatie Analist. Lees meer over ‘onze rol’ binnen organisaties.


Projecten & verdieping

Datagedreven acquireren

Real-time monitoren van de perfecte klantervaring Zeker driekwart van de Nederlandse bedrijven is in meer of mindere mate… (lees meer)

Nieuws

De NOW-regeling: hoe het UWV grip kreeg op het proces met Process Mining

Door Richard Verheijen | 11 maart 2021
Nieuws

Artificial Intelligence [Whitepaper]

Door Dick Beekhuizen& Jeroen Stoop | 14 mei 2020

Andere onderwerpen

Wendbaar organiseren

Slimmer samenwerken en succesvol veranderen.

Slagvaardige IV/IM-organisatie

Zet informatie en IT in om doelstellingen en strategie te ondersteunen.

Operationele excellentie

Prestaties verbeteren op  het gebied van klantervaring, reduceren van kosten of het verhogen van productiviteit.

Perfecte klantervaring

Continue inspelen op klantbeleving met excellente dienstverlening.

Onze laatste artikelen ontvangen?

Meld je aan