Excelleren
in jouw
dienstverlening

‘Hoe kan ik mijn klanten continu de best mogelijke producten en dienstverlening bieden? Hoe zorg ik ervoor dat mijn primaire processen en ketens continu worden verbeterd zodat ik kwaliteit aan mijn klanten kan bieden tegen een uitstekende prijs?’

Binnen operationele excellentie staat het creëren van klantwaarde centraal. Het doel van operationele excellentie is leveren van het juiste product, voor de juiste prijs en op het juiste moment aan de klant. Mobilee helpt jou bij het systematisch, met alle betrokkenen, focussen op klantwaarde en het creëren van efficiëntere werkprocessen.

Meer weten? Neem contact met ons op.

  • Operationele excellentie
  • Wendbaar organiseren
  • Data als strategische grondstof
  • Slagvaardige IV/IM-organisatie
  • Perfecte klantervaring

Actuele thema’s

Wij helpen organisaties om hun prestaties te verbeteren op het gebied van klantervaring, reduceren van kosten of het verhogen van productiviteit.

Ervaren professionals van Mobilee kijken met een frisse blik naar jouw situatie zodat snel duidelijk wordt waar verbeteringen mogelijk zijn. Actuele thema’s waarbij onze expertise kan bijdragen zijn;

  • Lean management & leiderschap
  • Creëren van een cultuur van continu verbeteren
  • Optimaliseren en digitaliseren van bedrijfsprocessen
  • Straight through processing / Robotic Proces Automation (RPA)

Onze consultants helpen organisaties kansen te grijpen door te excelleren in analyse en realisatievraagstukken. Rollen die wij regelmatig invullen zijn bijvoorbeeld die van Lean consultant/coach, Business process consultant en Business Analist. Lees meer over ‘onze rol’ binnen organisaties.


Projecten & verdieping

Operationele excellentie

Portfolio management bij Alfa Laval: back to the basics

Ondersteuning van Alfa Lavel bij hun project- en porfoliomanagement.

Blog

21st Century organizations [Gastblog]

9 april 2020
Blog

Start vandaag nog met digitaal groeien!

Door Berry Vermeulen& Thijs van Tol | 5 maart 2020

Andere onderwerpen

Wendbaar organiseren

Slimmer samenwerken en succesvol veranderen.

Slagvaardige IV/IM-organisatie

Zet informatie en IT in om doelstellingen en strategie te ondersteunen.

Data als strategische grondstof

Data waardevol maken door nieuwe inzichten direct in de praktijk toe te passen.

Perfecte klantervaring

Continue inspelen op klantbeleving met excellente dienstverlening.

Onze laatste artikelen ontvangen?

Meld je aan