Operationele excellentie
Excelleren
in jouw
dienstverlening
‘Hoe kan ik mijn klanten continu de best mogelijke producten en dienstverlening bieden? Hoe zorg ik ervoor dat mijn primaire processen en ketens continu worden verbeterd zodat ik kwaliteit aan mijn klanten kan bieden tegen een uitstekende prijs?’
Binnen operationele excellentie staat het creëren van klantwaarde centraal. Het doel van operationele excellentie is het leveren van de juiste dienst, voor de juiste prijs en op het juiste moment aan de klant. Mobilee helpt bij het systematisch, met alle betrokkenen, focussen op klantwaarde en het verbeteren van organisaties, gedrag, processen en systemen.
Meer weten? Neem vrijblijvend contact op.
Actuele thema’s
Wij helpen organisaties om hun prestaties te verbeteren op het gebied van klantervaring, reduceren van kosten of het verhogen van productiviteit.
Ervaren professionals van Mobilee kijken met een frisse blik naar jouw situatie zodat snel duidelijk wordt waar verbeteringen mogelijk zijn. Actuele thema’s waarbij onze expertise kan bijdragen zijn;
- Lean management & leiderschap
- Creëren van een cultuur van continu verbeteren
- Optimaliseren en digitaliseren van bedrijfsprocessen
- Straight through processing / Robotic Proces Automation (RPA)
Onze consultants helpen organisaties kansen te grijpen door te excelleren in analyse en realisatievraagstukken. Rollen die wij regelmatig invullen zijn bijvoorbeeld die van Lean consultant/coach, Business process consultant en Business Analist. Lees meer over ‘onze rol’ binnen organisaties.
Business Analyse zorgt voor inzicht en synergie bij DPG Media
Digitalisering zet medialandschap op scherp: Business Analyse zorgt voor inzicht en synergie bij DPG Media De digitale transformatie… (lees meer)
Een verbeterde klantbeleving binnen de overheid
Case-omschrijving optimalisatie van klantprocessen bij het CIBG. Aanbesteding, inrichting en implementatie van een telefonie en CX-platform.
Operational Excellence nieuwe stijl: van efficiënte productie naar tevreden klanten
Zet informatie en IT in om doelstellingen en strategie te ondersteunen.
Data waardevol maken door nieuwe inzichten direct in de praktijk toe te passen.
Continue inspelen op klantbeleving met excellente dienstverlening.