Excelleren
in jouw
dienstverlening

‘Hoe kan ik mijn klanten continu de best mogelijke producten en dienstverlening bieden? Hoe zorg ik ervoor dat mijn primaire processen en ketens continu worden verbeterd zodat ik kwaliteit aan mijn klanten kan bieden tegen een uitstekende prijs?’

Binnen operationele excellentie staat het creëren van klantwaarde centraal. Het doel van operationele excellentie is het leveren van de juiste dienst, voor de juiste prijs en op het juiste moment aan de klant. Mobilee helpt bij het systematisch, met alle betrokkenen, focussen op klantwaarde en het verbeteren van organisaties, gedrag, processen en systemen.

Meer weten? Neem vrijblijvend contact op.

  • Operationele excellentie
  • Wendbaar realiseren
  • Data als strategische grondstof
  • Slagvaardig informatie management
  • Perfecte klantbeleving
Visie & Leiderschap
Klikbare expertises

Actuele thema’s

Wij helpen organisaties om hun prestaties te verbeteren op het gebied van klantervaring, reduceren van kosten of het verhogen van productiviteit.

Ervaren professionals van Mobilee kijken met een frisse blik naar jouw situatie zodat snel duidelijk wordt waar verbeteringen mogelijk zijn. Actuele thema’s waarbij onze expertise kan bijdragen zijn;

  • Lean management & leiderschap
  • Creëren van een cultuur van continu verbeteren
  • Optimaliseren en digitaliseren van bedrijfsprocessen
  • Straight through processing / Robotic Proces Automation (RPA)

Onze consultants helpen organisaties kansen te grijpen door te excelleren in analyse en realisatievraagstukken. Rollen die wij regelmatig invullen zijn bijvoorbeeld die van Lean consultant/coach, Business process consultant en Business Analist. Lees meer over ‘onze rol’ binnen organisaties.


Klantverhalen & nieuws

Benieuwd naar Operationele Excellentie in de praktijk? Mobilee heeft ruime ervaring voor een grote verscheidenheid aan opdrachtgevers. Zie ook de case-omschrijvingen hieronder of lees onze verdiepende artikelen rondom operationele excellentie.

Kai van Hoeckel - Gemeente Utrecht
Kai van Hoeckel
Product Manager
Gemeente Utrecht
“Mobilee heeft ons heel erg geholpen met structuur, processen inzichtelijk maken en vast te houden aan gemaakte afspraken.”
  • Slagvaardige IV/IM organisatie
Joost van der Rest - Stichting Prisma
Joost van der Rest
Programmamanager Informatie
Stichting Prisma
“Het onderzoek en advies van Mobilee
zorgde binnen Prisma voor de nodige eyeopeners.”
  • Slagvaardige IV/IM organisatie
Judith van Paridon - DPG Media
Judith van Paridon
Business Owner Abonnementen
DPG Media
“Het helpt enorm dat de consultants van Mobilee denken vanuit de keten en zorgen voor verbinding.”
  • Perfecte klantbeleving
  • Operationele excellentie

DPG Media
Perfecte klantbeleving

Business Analyse zorgt voor inzicht en synergie bij DPG Media

Resultaat:
  • + Soepele klantreis én efficiënte processen
  • + Vertaalslag van belangrijke klant-processen naar IT-projecten
CIBG - ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Perfecte klantbeleving

Een verbeterde klantbeleving binnen de overheid

Resultaat:
  • + Verhoging van de klanttevredenheid
  • + Optimalisatie klantprocessen door hogere datakwaliteit
Operational Excellence nieuwe stijl: van efficiënte productie naar tevreden klanten
Nieuws

Operational Excellence nieuwe stijl: van efficiënte productie naar tevreden klanten

Door Leander Bloemers& Susan Boonman& Thijs van Tol& Wilco Ouwens


Bekijk alle artikelen over operationele excellentie

Andere onderwerpen
Wendbaar realiseren

Blijf met proactieve teams relevant
in een dynamische omgeving.

Slagvaardig informatie management

Zet informatie en IT in om de
bedrijfsstrategie te ondersteunen.

Data als strategische grondstof

Haal waarde en inzicht uit de
mogelijkheden van je data.

Perfecte klantbeleving

Speel continue in op klantbeleving met excellente dienstverlening.