Ralf Spiering

Consultant

+31(0)30 7670350

Over Ralf
Spiering

Het economisch klimaat in Nederland is door recente ontwikkelingen en gebeurtenissen sterk veranderd. Hierdoor is het voor organisaties steeds uitdagender om haar bedrijfsdoelstellingen te realiseren. Dit maakt dat de relevantie van thema’s als klantbinding, digitale transformatie en datagedreven werken groter is geworden. Ik heb geleerd dat deze thema’s niet op zichzelf staan en dat een organisatie pas echt impact maakt of waarde levert als er een goed samenspel is tussen organisatie (mens), proces, data en systemen.

Via diverse functies en rollen heb ik mij de afgelopen jaren ontwikkeld tot een professional die energie krijgt van klantgerichte innovaties en het continu verbeteren van de kwaliteit van processen. Deze klantgericht innovaties en processen dragen bij aan de realisatie van bedrijfsdoelstellingen en eerdergenoemde thema’s.

Ik neem kennis en ervaring mee op het gebied van Customer Experience, Architectuur, Proces en Data Management, maar mijn grootste toegevoegde waarde voor organisaties is mijn pragmatische en can-do mentaliteit. Ik werk gestructureerd, ben kwaliteits- én resultaatgericht. Het geeft mij energie als de weg naar resultaat in goede harmonie plaatsvindt en ik onderweg mensen heb weten te inspireren.

Mijn opdrachtgevers en collega’s waarderen mij omdat ik communicatief sterk ben, goed het overzicht kan bewaren en uitblink in het creëren van structuur. Ik ben ondernemend, verbindend en kan goed hoofd- en bijzaken van elkaar scheiden. Mijn frisse manier van denken en doen activeert en enthousiasmeert velen.