Klantgericht
organiseren

Hoe kan ik de verwachtingen van mijn klanten overtreffen? ‘Hoe zorg ik voor een duurzame klantrelatie en bied ik een klantervaring afgestemd op de individuele klant(behoefte), over alle kanalen heen en op elk moment?

Een belangrijk onderdeel van de missie en visie van een organisatie is vaak het verhogen van de waarde voor klanten, burgers of cliënten. Een perfecte klantervaring is hierbij het streven. Een klantreis brengt de digitale voetstappen van de klant in beeld zodat gericht de beleving versterkt kan worden en de klanttevredenheid toeneemt wat leidt tot een hogere klantwaarde.

Meer weten? Neem contact met ons op.

  • Operationele excellentie
  • Wendbaar organiseren
  • Data als strategische grondstof
  • Slagvaardige IV/IM-organisatie
  • Perfecte klantervaring

Actuele thema’s

Wij helpen organisaties bij het opzetten en opstellen van huidige en ideale klantreizen, het inzichtelijk maken van kansen en verbeterpotentieel en het realiseren hiervan zodat het gewenste resultaat wordt behaald.

Ervaren professionals van Mobilee kijken met een frisse blik naar jouw situatie zodat snel duidelijk wordt waar verbeteringen mogelijk zijn. Actuele thema’s waar onze expertise bij kan bijdragen zijn;

  • Klantkanaal en contactstrategie
  • Klantgericht organiseren (Anywhere/anyhow/anytime/any device)
  • Customer journey mapping (Contextual awareness en Personalisatie)
  • Realisatie en gebruik van datagedreven klantinformatiesystemen

Onze consultants helpen organisaties kansen te grijpen door te excelleren in analyse en realisatievraagstukken. Rollen die wij regelmatig invullen zijn bijv. die van Customer journey expert, Business consultant en Data analist. Lees meer over ‘onze rol’ binnen organisaties.


>

Projecten & verdieping

Klantgericht organiseren binnen de overheid

Klant of burger? De Utrechtse winkeleigenaresse Arjanne maakt in drie klikken een afspraak voor een videogesprek met de… (lees meer)

Blog

Start vandaag nog met digitaal groeien!

Door Berry Vermeulen& Thijs van Tol | 5 maart 2020
Blog

6 cruciale stappen voor organisaties ter voorbereiding op de customer journey

Door Anne Wever | 24 januari 2018

Andere onderwerpen

Wendbaar organiseren

Slimmer samenwerken en succesvol veranderen.

Slagvaardige IV/IM-organisatie

Zet informatie en IT in om doelstellingen en strategie te ondersteunen.

Operationele excellentie

Prestaties verbeteren op  het gebied van klantervaring, reduceren van kosten of het verhogen van productiviteit.

Data als strategische grondstof

Data waardevol maken door nieuwe inzichten direct in de praktijk toe te passen.

Onze laatste artikelen ontvangen?

Meld je aan