Meegaan met
veranderingen

‘Hoe kan ik mijn organisatie aanpassen aan snel veranderende omstandigheden? Hoe zorg ik voor een ondernemende cultuur en een kortcyclische manier van werken om constant waarde te leveren?’

Wendbaarheid is van belang voor organisaties die snel willen inspelen op een veranderende omgeving. Enerzijds moet een organisatie de ‘lenigheid’ hebben om te veranderen, anderzijds moet ze ook robuust genoeg zijn om veranderingen op te vangen.

Mobilee helpt organisaties met het concreet maken van een wendbare strategie naar een daadwerkelijk wendbare organisatie, op technisch als procesmatig gebied en op het gebied van cultuur en mindset.

Meer weten? Neem contact met ons op.

  • Operationele excellentie
  • Data als strategische grondstof
  • Perfecte klantervaring
  • Wendbaar organiseren
  • Slagvaardige IV/IM-organisatie

Actuele thema’s

Wij  helpen organisaties in te spelen op hun veranderende omgeving.

Ervaren professionals van Mobilee kijken met een frisse blik naar jouw situatie zodat snel duidelijk wordt waar verbeteringen mogelijk zijn. Actuele thema’s waar wij bijdragen met onze expertise;

  • Agile management & leiderschap
  • Agile / Scaled Agile transformaties (o.a. SAFE)
  • High performing teams / teamcoaching (o.a. DEVOPS)
  • Continuous integration / continuous delivery (CI/CD)

Onze consultants helpen organisaties kansen te grijpen door te excelleren in analyse- en realisatievraagstukken. Rollen die wij regelmatig invullen zijn bijvoorbeeld die van Agile/SAFE coach, Change consultant, Scrum master, Business consultant en Business analist. Lees meer over ‘onze rol’ binnen organisaties.


Projecten & verdieping

What’s next? De vijf belangrijkste digitale trends voor 2020

Een nieuw jaar, een nieuw decennium! Het What’s Next 2020 trendrapport zet de laatste digitale trends uit binnen… (lees meer)

Blog

Een Agile organisatie; Weg met de managers! [Gastblog]

5 maart 2020
Blog

Het leed dat thuiswerken heet!

Door Anne Wever | 24 maart 2020

Andere onderwerpen

Data als strategische grondstof

Data waardevol maken door nieuwe inzichten direct in de praktijk toe te passen.

Slagvaardige IV/IM-organisatie

Zet informatie en IT in om doelstellingen en strategie te ondersteunen.

Operationele excellentie

Prestaties verbeteren op  het gebied van klantervaring, reduceren van kosten of het verhogen van productiviteit.

Perfecte klantervaring

Continue inspelen op klantbeleving met excellente dienstverlening.

Onze laatste artikelen ontvangen?

Meld je aan