Meegaan met
veranderingen

‘Hoe kan ik mijn organisatie aanpassen aan snel veranderende omstandigheden? Hoe zorg ik voor een ondernemende cultuur en een kortcyclische manier van werken om constant waarde te leveren?’

Wendbaarheid is van belang voor organisaties die snel willen inspelen op een veranderende omgeving. Enerzijds moet een organisatie de ‘lenigheid’ hebben om te veranderen, anderzijds moet ze ook robuust genoeg zijn om veranderingen op te vangen.

Mobilee helpt organisaties met het concreet maken van een wendbare strategie naar een daadwerkelijk wendbare organisatie, op technisch als procesmatig gebied en op het gebied van cultuur en mindset.

Meer weten? Neem vrijblijvend contact op.

  • Operationele excellentie
  • Wendbaar organiseren
  • Data als strategische grondstof
  • Slagvaardige IV/IM-organisatie
  • Perfecte klantervaring

Actuele thema’s

Wij  helpen organisaties in te spelen op hun veranderende omgeving.

Ervaren professionals van Mobilee kijken met een frisse blik naar jouw situatie zodat snel duidelijk wordt waar verbeteringen mogelijk zijn. Actuele thema’s waar wij bijdragen met onze expertise;

  • Agile management & leiderschap
  • Agile / Scaled Agile transformaties (o.a. SAFE)
  • High performing teams / teamcoaching (o.a. DEVOPS)
  • Continuous integration / continuous delivery (CI/CD)

Onze consultants helpen organisaties kansen te grijpen door te excelleren in analyse- en realisatievraagstukken. Rollen die wij regelmatig invullen zijn bijvoorbeeld die van Agile/SAFE coach, Change consultant, Scrum master, Business consultant en Business analist. Lees meer over ‘onze rol’ binnen organisaties.


Projecten & verdieping

Tijd voor herbezinning voor organisaties

De toekomst van hybride werken In maart 2021 hadden organisaties in Nederland hun eenjarig thuiswerkjubileum. Onderzoek van TNO laat… (lees meer)

Nieuws

Vijf trends in 2021 om digitaal adoptievermogen te vergroten

Door Anne Wever& Rianne Bosman | 11 januari 2021
Nieuws

Samenwerken is net een ritje in de achtbaan!

Door Elmer de Bruin | 2 juli 2020

Andere onderwerpen

Data als strategische grondstof

Data waardevol maken door nieuwe inzichten direct in de praktijk toe te passen.

Slagvaardige IV/IM-organisatie

Zet informatie en IT in om doelstellingen en strategie te ondersteunen.

Operationele excellentie

Prestaties verbeteren op  het gebied van klantervaring, reduceren van kosten of het verhogen van productiviteit.

Perfecte klantervaring

Continue inspelen op klantbeleving met excellente dienstverlening.

Onze laatste artikelen ontvangen?

Meld je aan