Informatiemanagement als motorolie [e-book]

Door Koen Hilhorst | 22 mei 2019
Digitale transformatie Slagvaardige IV/IM organisatie E-book


Informatiemanagement als motorolie ebook

Informatiemanagement: voldoen aan hogere verwachtingen

De kans is groot dat de ‘digitale transformatie’ bij jouw organisatie hoog op de agenda staat. Je cliënten, patiënten, klanten, maar ook medewerkers verwachten meer en meer een perfecte klantervaring, ondersteund door digitale middelen. Je moet dus inspelen op technologische ontwikkelingen om de perfecte klantervaring te realiseren. Om dit te realiseren, kun je niet meer zonder informatiemanagement. In dit e-book zet consultant Koen Hilhorst uiteen hoe jouw organisatie informatiemanagement toekomstbestendig kan inrichten.

Benieuwd naar het tweede deel van dit e-book? Download deze dan via Succesvol informatiemanagement inzetten.

Koen Hilhorst

Consultant

+31(0)30 7670350

Over Koen Hilhorst

Als business analist en projectleider heeft Koen Hilhorst ervaring binnen diverse dienstverlenende organisaties in de Overheid, Financiële dienstverlening, Zorg, Onderwijs en Telecom. Hij voelt zich thuis in projecten op het snijvlak van processen, mens, organisatie en IT. Zijn credo? “Stop Starting, Start Finishing.” Hij zet zich altijd in om zo snel mogelijk tastbare resultaten op te leveren.