Eindbeoordelingen Mobilee bijzonder positief

Door Tycho en Sander | 17 november 2020
Nieuws over/van Mobilee De Werkende Bij


Bij Mobilee houden we wel van een geintje. Met een beetje zelfspot en veel humor kijken we in de reeks De Werkende Bij (artikelen à la De Speld) naar de consultancybranche en ons bedrijf. Dit keer kijken we naar de beoordelingsrondes binnen Mobilee.
De werkende bij logo Mobilee

Eindbeoordelingen Mobilee bijzonder positief in thuiswerkjaar

Het is voor de Mobilee’ers weer de tijd van het jaar dat input moet worden opgehaald over hun presteren. Waar dat in de meeste jaren een routineklusje was van het verzenden van een paar emails, moesten de consultants dit jaar beter nadenken over wie het beste zicht had op hun presteren. Het blijkt dat het vele thuiswerken niet ten koste is gegaan van de tevredenheid van de beoordelaars. Jannick Bakker, consultant, licht zijn strategie toe: “het grootste deel van mijn werktijd breng ik door met onze puppy Leffe (2 jaar in hondenjaren). Het lijkt me dus niet meer dan vanzelfsprekend dat hij de grootste stem krijgt in mijn eindbeoordeling. Ik kreeg een poot en vier kwispels, dus daar kan mijn manager niet omheen.”

Beoordelingsrondes Mobilee

Ook Aniek van den Berg is erg tevreden met de feedback die ze kreeg van haar pasgeboren zoontje: “twee gebalde vuisten met een glimlachje. Ik wist niet precies hoe ik dat moest vertalen naar een cijfer voor schriftelijke communicatie, maar dat is toch minimaal gelijk aan een Goed.”

Daniël is als consultant bij Mobilee begonnen in de periode van de lockdown.

Consultant Daniel HoetmerBinnen Mobilee heeft zijn HR manager hem dus enkel via MS Teams en tijdens een wandeling in het park, op 1,5m afstand, gesproken. “In overleg is besloten dat mijn vrouw de input voor mijn functioneren aanlevert. Zij is namelijk de enige die mij dagelijks ziet werken. Ik ben tevreden met haar input, alleen de score ‘Slecht’ voor luisteren herken ik persoonlijk niet bij mezelf. Daar is het laatste woord nog niet over gesproken” aldus Daniël.

    Over Sander Hoenderdaal

    Sander kan met een analytische blik, in combinatie met een pragmatische insteek, snel waarde toevoegen voor de klant. In duidelijke taal slaagt hij erin complexe materie snel terug te brengen naar de essentie. Naast zijn adviserende rol is Sander ook graag direct betrokken bij een organisatieverandering.

    In zijn vrije tijd leest en schrijft Sander graag. Zo heeft hij zich sinds enkele maanden gestort op humoristische artikelen voor Mobilee.

    Tycho van de Meent

    Consultant

    +31(0)30 7670350

    Over Tycho van de Meent

    Tycho van de Meent is Business Consultant bij Mobilee. Hij is een allround analist met een kritische blik en brede kennis, van data en IT tot bedrijfsprocessen en -inrichting. Hij neemt graag alle stakeholders mee in zijn proces. Daarnaast verdiept hij zich in de laatste technologische ontwikkelingen.

    Tijdens zijn studie schreef Tycho humoristische stukken voor het blad van zijn studentenvereniging. Dit keer doet hij dit graag voor Mobilee.

    Lees ook:


    Nieuws

    We vroegen het Siri…

    Door & Tycho van de Meent | 27 juli 2020

    Ontvang meer artikelen direct in je inbox:

    Aanmelden