Mobilee sluit zich aan bij PvKO om verder bij te dragen aan een klantgericht Nederland
Mobilee heeft zich aangesloten bij het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO), hét landelijke netwerk voor professionals en bedrijven die klantgerichtheid centraal stellen. Met het lidmaatschap onderstreept Mobilee het belang van een perfecte klantbeleving als motor voor duurzame verandering, ook in sectoren als overheid, energie, onderwijs en zorg.
Dagelijks werkt Mobilee met organisaties aan digitale en klantgerichte transformaties, waarbij mens, proces en technologie samenkomen. In een tijd waarin publieke en maatschappelijke organisaties steeds vaker worden afgerekend op hun vermogen om burgers, cliënten, studenten of patiënten centraal te stellen, is klantbeleving niet langer een ‘nice to have’, maar pure noodzaak.
“Wij geloven dat een perfecte klantbeleving begint bij het doorgronden van behoeften, het slim inzetten van data en het bouwen van flexibele processen,” zegt Jacqueline van der Beek, CX professional bij Mobilee. “Het lidmaatschap van PvKO helpt ons om actief bij te dragen aan de ontwikkeling van klantgericht denken in Nederland. Tegelijkertijd blijven we zelf gevoed met inspiratie, praktijkcases en inzichten vanuit andere sectoren en disciplines.”
PvKO is een actieve community van CX-leiders, strategen, wetenschappers en uitvoerend professionals. Via maandelijkse inspiratiesessies, thematische ronde tafels en kennisdeling draagt het platform bij aan de missie om Nederland top klantgericht te maken.
Karoline Wiegerink, directeur van PvKO, is blij met de toetreding van Mobilee: “Mobilee brengt een schat aan kennis mee over organisatieverandering, datagedreven werken en klantgerichtheid binnen complexe organisaties. We zien uit naar hun actieve bijdrage aan onze bijeenkomsten. Samen maken we klantgericht werken nóg beter uitvoerbaar in praktijk.”
Voor Mobilee is het lidmaatschap meer dan een netwerkstap; het is een logisch verlengstuk van hun missie om organisaties wendbaarder, slimmer en mensgerichter te maken. Het bureau is onder andere actief binnen overheid, zorg, energie en onderwijs – sectoren waar klantgerichtheid steeds vaker bepalend is voor succes en legitimiteit.
Over PvKO
Het Platform voor Klantgericht Ondernemen is dé community voor professionals die werk maken van klantgerichtheid. PvKO biedt inspiratie, verbindt professionals en stimuleert kennisdeling door middel van sessies en events. De vereniging wil Nederland top klantgericht maken en vormt een brug tussen strategie en praktijk. www.pvko.nl