Stephanie Verwijs
Over Stephanie Verwijs
Na jaren als b2b-marketeer voor een uitgeverij te hebben gewerkt, ben ik in 2019 begonnen bij Mobilee. De doelgroep van dit bedrijf is heel divers en kenmerkt zich als nieuwsgierig en professioneel. Ik ben geinteresseerd in de drijfveren die consumenten bewegen om te doen wat ze doen. Het effectief bereiken van deze doelgroep is elke dag weer een mooie uitdaging en geven mij als marketeer veel energie.
Creativiteit is een heel belangrijk onderdeel binnen mijn leven. Zo heb ik enkele jaren geleden de kunstacademie gedaan en geniet ik van alles wat kunst en cultuur uitademt. Het leuke van mijn vak is dat je met creativiteit en veel experimenteren een bedrijf slim onder de aandacht kunt brengen. Marketing en communicatie raken steeds meer verweven met elkaar.
Het vak is, sinds het begin van mijn carrière, veel veranderd en je ziet dat de focus steeds meer verschuift naar online en het creëren van een beleving bij het merk. Deze transformatie vind ik prachtig en maakt mijn werkdag elke keer weer een feestje.