Rondetafelgesprek “Van ambitie naar realisatie”

Utrecht, Creative Valley 16 May 2024
Live evenement Perfecte klantervaring Rondetafelgesprek

De klant centraal in de gehele organisatie

Iedereen is het erover eens: de klant centraal stellen is cruciaal voor succes. Maar hoe vertaal je die ambitie naar concrete acties en blijvende impact binnen de organisatie?  Graag nodigen wij je uit om deel te nemen aan het rondetafelgesprek ‘De klant centraal stellen: Van organisatie-brede ambitie naar realisatie’van Mobilee management & advies. Met professionals werkzaam binnen diverse branches, zullen wij tijdens dit rondetafelgesprek het thema klantbeleving verder verdiepen.

In een intieme setting komen we op 16 mei samen met ca. 10 professionals om te praten over strategie-executie. Tijdens het rondetafelgesprek zal Customer Succes Executive consultant Nicolette Wuring aansluiten en kennis delen over dit onderwerp. Het rondetafelgesprek draait om het delen van kennis en ervaringen vanuit deelnemers.

Vervul jij binnen jouw organisatie een rol binnen klantbeleving en Customer Experience en wil je deelnemen aan dit gesprek? Stuur dan een e-mail naar Esther van Olderen. Wij maken een selectie uit de aanmeldingen voor dit rondetafelgesprek zodat we met een mooie mix van deelnemers aan tafel komen te zitten. Je ontvangt een bericht ter bevestiging van deelname.

Deelonderwerpen rondetafelgesprek:

  • Welke factoren bepalen het succes van een klantgerichte cultuur?
  • Hoe breng je de klantbehoeften op een systematische manier in kaart?
  • Welke concrete stappen kun je nemen om processen en systemen klantgerichter te maken?
  • Hoe stimuleer je interdisciplinaire samenwerking en overwin je silo’s?
  • Welke KPI’s kun je gebruiken om de impact van klantgerichtheid te meten?
  • Hoe borg je blijvende aandacht voor klantgerichtheid in de top en op de werkvloer?

Locatie en tijd

Donderdag 16 mei 2024, 17:00 – 21:30 uur in Utrecht
Parkeren is gratis op locatie.

Vervul jij binnen jouw organisatie een rol binnen klantbeleving en Customer Experience en wil je deelnemen aan dit gesprek? Stuur dan een e-mail naar Esther van Olderen. Wij maken een selectie uit de aanmeldingen voor dit rondetafelgesprek zodat we met een mooie mix van deelnemers aan tafel komen te zitten. Je ontvangt een bericht ter bevestiging van deelname.

Over Mobilee

Door inzage in de customer experience, customer journey en de klantbeleving te verhogen kunnen organisaties aan de slag met de ontwikkeling van verbetertrajecten en innovaties die de uiteindelijke klantreis zullen verbeteren. Het daadwerkelijk analyseren en realiseren van Customer Journey Management blijkt echter in de praktijk een uitdaging. Mobilee helpt in het realiseren van de perfecte klantbeleving voor organisaties die meer waarde willen bieden.